Regarder la télévision internationale ( sur internet, en streaming ) / Watch the international tv ( internet / streaming )

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

Regarder la télévision internationale ( sur internet, en streaming ) / Watch the international tv ( internet / streaming )

Message  MarineL le Jeu 4 Sep - 16:38

Bonjour tout le monde ! Smile

Je viens de découvrir ce site où vous pouvez regarder différentes chaînes de télévision, que ce soit en Europe, Asie, Etats-Unis, Afrique et j’en passe. Je pense que c’est une bonne idée/occasion pour améliorer ou entretenir notre niveau dans différentes langues ou bien même juste découvrir.
Voici donc ce lien : http://wwitv.com/

Hello everyone ! Smile

I just discovered this website where you can watch different tv channels, included Europe, the USA, Asia, Africa, etc... I think that this is a good idea/occasion to improve or maintain our language skills or just only discover.

Here’s the link : http://wwitv.com/

MarineL

Lieu : United Kingdom
Langues : French (Langue maternelle), English, German

Revenir en haut Aller en bas

Re: Regarder la télévision internationale ( sur internet, en streaming ) / Watch the international tv ( internet / streaming )

Message  MurielB le Ven 5 Sep - 21:36

Hi marine !
Thanks for the link. I have just been watching an interesting program on the Italian television. :-)

Admin

Lieu : Calais
Langues : Français (Langue maternelle), Gb, De, It, Es

Re: Regarder la télévision internationale ( sur internet, en streaming ) / Watch the international tv ( internet / streaming )

Message  MarineL le Ven 5 Sep - 22:28

Hiya Muriel !

I'm glad that it could suit you ! I watched few things in Polish and in German, it's good to catch up with languages ! Smile

MarineL

Lieu : United Kingdom
Langues : French (Langue maternelle), English, German

Message  Ajie62 le Ven 28 Nov - 22:33

Hello MarineL,

Thanks for the link. I just tried to watch Chinese TV and was pleasantly surprised: it was a good quality streaming! I had never seen that before. If you have more websites like this, please share them with us. I think watching TV is a good way to improve our listening skills, as well as our vocabulary knowledge.

Ajie62

Lieu : Boulogne-sur-Mer
Langues : Français (langue maternelle), anglais (B2), allemand (B1), chinois (B1), japonais (A1), italien (A1), russe (A1)

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut