Café polyglotte sur le net (Language forum)
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Change the world ! Be that change! psychology and environmement

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Change the world ! Be that change! psychology and environmement - Page 2 Empty “When you change the way you look at things, the things you look at change.”

Message  MurielB le Ven 6 Nov - 22:47

Max Planck
“When you change the way you look at things, the things you look at change.”

Max PlanckChange the world ! Be that change! psychology and environmement - Page 2 Oeil10

Dernière édition par MurielB le Ven 6 Nov - 23:03, édité 1 fois

You Don't speak French              =>Gb,De, Esp, It 
MurielB
MurielB
Admin

Lieu : Calais
Langues : Français (Langue maternelle), Gb, De, It, Es

Revenir en haut Aller en bas

Change the world ! Be that change! psychology and environmement - Page 2 Empty Re: Change the world ! Be that change! psychology and environmement

Message  MurielB le Ven 6 Nov - 23:02

Hello Everyone
What Max Planck has said is just Physics, Quantum Physics but it is also true at our level
Physicists have long known that a quantum of light, or photon, will behave like a particle or a wave depending on how they measure it
Everything that happens in the infinitely small (the observer causes the waves to be transformed into particles) is also true at our level. My way of seeing life and the world changes them. All the positive waves that my gaze perceives are transformed into a corresponding reality and the same applies to negative waves
https://www.sciencemag.org/news/2017/10/quantum-experiment-space-confirms-reality-what-you-make-it-0
reality is what you make it

You Don't speak French              =>Gb,De, Esp, It 
MurielB
MurielB
Admin

Lieu : Calais
Langues : Français (Langue maternelle), Gb, De, It, Es

Revenir en haut Aller en bas

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2