Café polyglotte sur le net (Language forum)
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ch’guss ch'est un humo risse picard qu'est d'Boulonne-su-Mér

2 participants

Aller en bas

Ch’guss ch'est un humo risse picard qu'est d'Boulonne-su-Mér Empty Ch’guss ch'est un humo risse picard qu'est d'Boulonne-su-Mér

Message  MurielB Jeu 17 Fév - 21:17

Ch'Guss (Robert Jordens) ch'est un humorisse picard qu'est d'Boulonne-su-Mér. L'est né l'1er d'moai 1928.

Din chés innées 1950, il a créé ch' parsonnache ed Ch’Guss, ch'cinsier d'Questres (in frinsé Questrecques).

Ch'guss in l'connot aveuc sin beurret coinché jusqu'à chés éreilles, aveuc chés rouches queuchettes et pi sin noér coustume.

Ch'Guss i raconte des histoères in picard édpuis 1952. Jean Jarrett i l'prind aveuc li pour Ch’ l’Arvue Boulnoèse. Robert Jordens pi Jean Jarrett is ont écrit chés arvues d'1981 à 1997. Edpuis 2004, Ch'Guss il écrit chés arvues aveuc Dominique Pourre.

S'in est allé au cieux au 26 ed févrié 2015 à 15h. I m'a ben fait rigoler.....
Ch’guss ch'est un humo risse picard qu'est d'Boulonne-su-Mér 76c74c10
Ch’guss aura sa statue place du Théâtre à Boulogne sur mer
LA VOIX DU NORD 16/02/2022
Ch'guss, célèbre personnage de la revue boulonnais, aura une une statue ou un buste sur la place près du théâtre.


Dernière édition par MurielB le Ven 18 Fév - 10:29, édité 1 fois

_________________
France Merci de me faire part des grosses fautes dans mes messages en langue étrangère (en Message Privé). Grâce à vos remarques, je pourrai m'améliorer  :-) 
Pour n'importe quelle  question =>muriel.bercez@gmail.com
Pour connaitre le mode d'emploi=>PRESENTATION
You Don't speak French              =>Gb,De, Esp, It 
MurielB
MurielB
Admin

Messages : 17562
Lieu : Calais
Langues : Français (Langue maternelle), Gb, De, It, Es, chinois

Revenir en haut Aller en bas

Ch’guss ch'est un humo risse picard qu'est d'Boulonne-su-Mér Empty Re: Ch’guss ch'est un humo risse picard qu'est d'Boulonne-su-Mér

Message  Remy Ven 18 Fév - 5:10

Ch'Guss était un artiste fort apprécié du public des patoisades, ces réjouissances qui se tiennent au mois de novembre dans l'arrière-pays boulonnais. Les estaminets partenaires organisent alors un dîner convivial, où des artistes patoisants viennent animer la soirée. Carbonnade flamande, bière des Hauts de France et bonne humeur y sont de rigueur.

Remy

Messages : 3169
Lieu : Calais
Langues : Français (Langue maternelle), Gb

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum