Café polyglotte sur le net (Language forum)
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Chétot miu avant

2 participants

Aller en bas

Chétot miu avant Empty Chétot miu avant

Message  Remy Ven 25 Mar - 3:32

Jacques Attali pinse qui faudrot que l'France passe in économie de guerre. Comme on donne toudis nos armes à ches braves Ukrainiens, y na pus pour nous zotes. Faut qu'ches usines d'armement produisent grinmin ("beaucoup") pour que ches Russes ravisent ("voient") comme on est fort et qui restent à lu baraque.

D'après Philippe Oddo, la Chine, l'Inde et l'Brésil ravisent la Russie avec bienveillance. Du coup, on artrouve les fameux BRIC, contre l'Occident, qui se rassemble , surtout in Europe. France et Allemagne arsont ("sont de nouveau") achonchonnés ("fiancés").

Renault va s'artirer d'Russie, à cause de chelle guerre. Il avot acaté ("acheté") 68% d'Avtovaz, qu'il va essayer d'vindre, mais ch'est pont simpe. Sin bénéfice au S1 va être ramonchelé ("recroquevillé"). Reusemint, Renault a d'zot argumints à faire valoir.

D'après Larry Fink, PDG de Blackrock, l'guerre in Ukraine met un terme à l'mondialisation. A chacun ses vaques ! La transition énergétique va etre rimplacée par la sécurité énergétique.

Remy

Messages : 3169
Lieu : Calais
Langues : Français (Langue maternelle), Gb

Revenir en haut Aller en bas

Chétot miu avant Empty Re: Chétot miu avant

Message  MurielB Dim 27 Mar - 22:06

Ch’est ben vrai ! Ch’est pas des carabistoulles chu qu’ té dis

_________________
France Merci de me faire part des grosses fautes dans mes messages en langue étrangère (en Message Privé). Grâce à vos remarques, je pourrai m'améliorer  :-) 
Pour n'importe quelle  question =>muriel.bercez@gmail.com
Pour connaitre le mode d'emploi=>PRESENTATION
You Don't speak French              =>Gb,De, Esp, It 
MurielB
MurielB
Admin

Messages : 17562
Lieu : Calais
Langues : Français (Langue maternelle), Gb, De, It, Es, chinois

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum