Café polyglotte sur le net (Language forum)
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Améliorons notre ch’ti

3 participants

Améliorons notre ch’ti  Empty Améliorons notre ch’ti

Message  MurielB Sam 27 Juin - 23:18

Nénesse viens ichi ! ! ! Viens ichi tout t'chuite ! ! !
> > - Ouais p'pa ! ! !
> > > > > > -Nénesse, quess que ch'est que ch'travale ! ! ! J'viens d'trouver tin carnet d'notes scolaires su tin bureau ? Mais qu'est c'qui ch'passe ?
> > - Mais pap..
> > > > > >> - Tais teu quinj'parle ! ! ! Malpoli, zéro in orthographe ! !
> > - Papa ch ..
> > > > > > - Tais teu quin j'te parle ?.. Mais qu'est ch'qui ch'passe ? ? Deux in calcul ! ! ! zéro in histoire ! ! ! Zéro in géographie, mais qu'est ch'qui ch'passe ? Té fais eune collection d'zéros ? ?
> > - Pap..
> > > > > > - Tais-te quin j'te parle ! ! ! Deux in rédaction : Un point pour l'encre un point pour l'papier ! ! Bravo ! ! !
> > - Papa ch'est..
> > > > > > - Tais teu j'té dis . Té pal'ras quin qu'j'arai fini ! Malpoli ! ! J'continue ! ! J'lis : N'apprends pas ses leçons ! Fait l'imbécile en classe ! ! ! Se prend pour la malice incarnée. Court plus souvent après les filles qu'après l'relais au terrain de sport !
> > > > Mais qu'est c'qui s'passe ? ? ?... T 'as invie eu'd faire mourir eut'mère ?? Ou quoi ? ? Et la ?, et la ? alors, ? la ? , ch'est l'cerisse sur eul Macdo : Va être renvoyé de l'école s'il continue de montrer la partie la plus charnue de son anatomie pour faire rigoler toute la classe pendant les cours d'éducation sexuelle .....! ! !
> > > > > Mais qu'est c'qui spasse ? ? Qu'est c'que ch'est, mais qu'est c'que ch'est que ch'travale ???? Té peux m'espliquer ???
> > > > > > Qu'est c'que t'as à réponte à cha ? Hein ? T'as invie d'eul faire mourireut' paufe mèr' ? ? ? >
Qu'est c'que t'as à réponte à cha ? Hein ? T'as invie d'eul faire mourireut' paufe mèr' ? ? ?

> > > > > - Papa ! ! Té m'laiches pas parler, ch'est pas l'mien d'carnet d'notes, ch'est l'tien qu'j'airtrouvé hier, in ringeant l'gernier, avec maman ...!!!

>

Améliorons notre ch’ti  464818 Por favor, corríjanme. Me gustaría mejorar
Améliorons notre ch’ti  91457 Bitte korrigieren Sie mich. Ich möchte mich verbessern
Italie Vi prego di correggermi. Vorrei migliorare
France Veuillez me corriger. J'aimerais m'améliorer
Angleterre Please correct me. I'd like to improve
Espéranto Bonvolu korekti min. Mi ŝatus plibonigi
MurielB
MurielB
Admin

Lieu : Calais
Langues : Français (Langue maternelle), Espéranto, Gb, De, It, Es, chinois

Eddy Goubinat aime ce message

Revenir en haut Aller en bas

Améliorons notre ch’ti  Empty Re: Améliorons notre ch’ti